Thursday, January 2

Selesema Pulak ~

assalamualaikum ~



Aku pikir tadi petang nak menaip. Tapi kan, disebabkan makan ubat selesema gara-gara alergik dengan habuk, badan terus kena mode sloth. Sorong bantal waktu tu pun memang aku tak menolak. Lepas lunch, terus aku tidoq.



Lagi yang aku senang selesema bila cuaca sejuk, orang yang pakai perfume yang-kalau-boleh-aku-nak-orang-lain-bau-dari-jauh-lagi, dan sotong yang makanan laut tu eh. Serius...mahu sehari laa jugak macam orang sakit padahal tak pun.



Buat masa ni, cara hilangkan tu, aku cuma makan ubat selesema laa. Tu yang terlupa mende laa aku nak mengarut kat sini. Huhuhu ~ Dah laa...nak tengok movie. Esok nak berjimba. Cuti dah nak abeh woi! Bye ~



p tolak s : entah pape aku menaip malam ni...lain hari ah bila aku ingat.

No comments:

Post a Comment