Tuesday, August 11

Setahun Dah ~

Assalamualaikum


Lama nau aku tak update. Huhuhuhu. Mintak maap lerrr... Duduk hostel pakai mobile data nak surf laman web. Makanya, terbatas laa sikit nak update.


Setahun dah settle. Tinggal lagi dua tahun. Kalau ikut asal, tahun depan dah tahun akhir. Tapi...ada laa tu Dia suruh pindah dan ulang setahun lagi. Ada hikmah jugak lepas transfer tempoh hari. Hihihihi.



  1. Lepas pada transfer, baru tahu betapa susahnya nak mencari ilmu.
  2. Baru sedar diri ni susah sangat nak mula sendiri bertanya kat pesakit. Hahahaha.
  3. Baru terasa lengkap skill bila dapat buat examination dan dapat finding pulak tu.
  4. Kena banyak membaca supaya dapat relate dengan pesakit. Nampak tak malasnya aku cemana.
  5. Gagal dua kali tak bermakna gagal selamanya tapi untuk mantapkan balik asas yang kurang.
  6. Nasihat daripada pesakit selalunya berguna jadi jangan abaikan.


Banyak lagi laa yang aku dapat sepanjang tempoh setahun berpindah dan mengulang semula. Pengalaman tuuu. Manisnya dan mahalnya pengalaman tu takkan dapat tepi jalan secara percuma.


Memandangkan laptop aku ni mengada-ngada, bila senggang nanti aku sambung lagi. Tak jamin laa bila. Assalamualaikum ~




posting dah abeh dah pun. sekarang tengah cuti.
jadi aku belanja satu gambar lama dulu. :)

No comments:

Post a Comment