Monday, April 21

Senior punya Bisnes - Promosi Hiasan Dinding

Assalamualaikum ~


Ini Senior aku punya kerja. Aku ingatkan mende ah dia post kat blognya. Siap suruh aku baca arahan sekali. Aku pun mengikut je ah. Last baca part last tu...terasa macam...terkena lagi dengan Senior. T_T



Hahaha. K skip that part. Memandangkan dah terbaca dan dah alang-alang Senior post gitu siap ke We Chat dengan Fesbuk (power tak power laa kan...tu belum dia pi cari aku kat tuiter), aku tolong je ah walaupun follower memang tetttttt ~ Sadis je tengok. :P



Aku print screen bagi intro je. Lebihnya, yang membaca boleh tekan link Encik Senior Keding guwe ni dan ushar sendiri. Nak order ke apa ke pertanyaan, tekan je ke beliau. Aku menolong je iklankan. Wiwiwiwiwi.





Dah? Tunggu mende lagi buat yang berminat? Klik ah link Encik Senior Keding guwe ni. Klik jangan tak klik ah. Encik Senior Keding!



p tenung s: aku nak cabut dulu sebelum Senior aku cari sebab aku taip cenggitu. hahahahaha. kbai!

2 comments:

  1. disebabkan tolong promote.....
    kesalahan junior dimaafkan utk seketika...hahaha

    ReplyDelete